Synteza:
|
Planuje, realizuje i promuje programy i kampanie społeczne: charytatywne, na rzecz rodziny, praw człowieka, zdrowia, edukacji, ekologii, praw konsumenta mające na celu kształtowanie nowych postaw i zachowań wyodrębnionego segmentu rynku i różnych grup odbiorców; opracowuje scenariusze kampanii w mediach i buduje strategie marketingowe i reklamowe; współpracuje z agendami rządowymi i samorządowymi.
|
Zadania zawodowe:
|
badanie i określanie idei oraz ważnych potrzeb społecznych z punktu widzenia polityki społecznej;planowanie programów i kampanii społecznych oraz charytatywnych na rzecz rodziny, praw człowieka, zdrowia, edukacji, ekologii, praw konsumenta itp.;opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;opracowywanie scenariuszy programów i kampanii społecznych;dokonanie wyboru kanałów komunikacji do realizacji programu lub kampanii społecznej i jej instrumentarium;określanie celów, grupy docelowej, pozycjonowania oraz grup wsparcia, struktury, składowych oraz procedury programów i kampanii społecznych;zarządzanie tożsamością programów i kampanii społecznych (nazwa programu, hasło, system wizualnej identyfikacji, wizerunek osób uczestniczących w kampaniach); realizacja programów i kampanii społecznych w mediach;zarządzanie czasem i miejscem programów i kampanii społecznych;monitorowanie efektywności oraz skuteczności działań komunikacyjnych, zachowań społecznych oraz interpretowanie ich wyników;prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań nad wpływem programów i kampanii społecznych na zachowania różnych grup docelowych, klientów i konsumentów;współpraca z agencjami reklamowymi oraz mediami (telewizja, prasa, Internet);budżetowanie oraz pozyskiwanie funduszy na rzecz kampanii społecznych;sporządzanie raportów i sprawozdań z programów i kampanii społecznych.
|