Wyszukiwarka opisów zawodów - Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie


Wyszukiwarka opisów zawodów

Nazwa: Kierownik do spraw zarządzania flotą samochodową
Kod: 132412
Liczba odwiedzin: 1264
Synteza:
Kierownik do spraw zarządzania flotą samochodową opiekuje się firmową flotą samochodową. Zajmuje się zakupem i sprzedażą firmowych aut oraz ich obsługą serwisową, dokonywaniem rozliczeń, zgłaszaniem i rozliczaniem szkód komunikacyjnych.
Zadania zawodowe:
  • zarządzanie flotą pojazdów, w tym monitorowanie i zarządzanie aktualnym stanem floty samochodowej, planowanie i realizowanie zakupów i sprzedaży samochodów;
  • sporządzanie budżetem związanym z funkcjonowaniem floty i nadzorowanie jego wykonania;
  • dbanie o terminowe przeglądy i naprawy floty samochodowej, w tym powypadkowe;
  • weryfikowanie, analizowanie oraz optymalizowanie kosztów obsługi floty;
  • weryfikowanie umów transportowych pod kątem ich poprawności, ze szczególnym, uwzględnieniem zabezpieczenia interesów firmy;
  • opracowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji kosztów oraz poprawy jakości i efektywności usług transportowych;
  • przygotowywanie analiz dotyczących rentowności usług dostawczych;
  • nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami oraz dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji;
  • organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników i udzielenie im wsparcia;
  • dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników oraz kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy;
  • rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy z zakresu organizacji transportu i zarządzania flotą samochodową;
  • przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
  • zbieranie, analizowanie i wybieranie ofert leasingodawców (w przypadku, gdy firma leasinguje pojazdy);
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji, tworzenie umów, aneksów oraz nadzór nad ich realizacją;
  • opracowywanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań transportowych.
Dodatkowe zadania zawodowe:
  • budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy;
  • uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych;
  • szkolenie kierowców;
  • udział w targach samochodowych, wystawach i spotkaniach branżowych.

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę