Wyszukiwarka opisów zawodów - Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie


Wyszukiwarka opisów zawodów

Nazwa: Dyrektor rozwoju biznesu
Kod: 112013
Liczba odwiedzin: 5940
Synteza: Odpowiada za rozwój pojedynczych produktów / usług lub portfela produktów / usług; współpracuje w tym zakresie z kluczowymi dostawcami i klientami; tworzy lub współtworzy strategię marketingową i sprzedażową; odpowiada za planowanie i wykonanie budżetu w zakresie zarządzanego portfela produktów lub usług.
Zadania zawodowe:
  • współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami zaangażowanymi w łańcuch dostaw związany z danym produktem lub usługą;
  • ocenianie i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla produktu, usługi, marki lub całej firmy;
  • budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, opracowywanie strategii marketingowej lub inwestycyjnej związanej z danym produktem, usługą lub marką;
  • monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, usługi lub marki;
  • organizowanie i bieżące zarządzanie podległym działem rozwoju biznesu, w tym: zatrudnianie, zwalnianie, określanie zakresów obowiązków, motywowanie i ocenianie jego pracowników, planowanie budżetu i kontrolowanie procesów decyzyjnych;
  • współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem produkcji, marketingu i sprzedaży;
  • współpraca z pozostałymi członkami wyższej kadry kierowniczej w zakresie wdrażania projektów rozwojowych;
  • wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce i nadzorowanie wdrażania strategii typu CRM (client relationship management - zarządzanie relacjami z klientem);
  • bezpośrednie zarządzanie projektami z zakresu rozwoju biznesu oraz motywowanie członków zespołu projektowego;
  • branie udziału lub prowadzenie konferencji branżowych, reprezentowanie firmy na targach itp.;
  • zapewnianie szkolenia i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników;
  • doskonalenie własnych kompetencji;
  • przygotowywanie raportów dla zarządu;
  • uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej wdrożeń i rozwoju nowych technologii, produktów, usług i rozwiązań organizacyjnych;
  • zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • tworzenie kultury organizacyjnej nastawionej na podnoszenie efektywności finansowej i organizacyjnej

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę