Asset Publisher

Bon stażowy - do pobrania

Urząd Pracy m.st. Warszawy uprzejmie informuje, że z dniem 02.01.2025 r. ogłasza nabór wniosków o przyznanie bonu stażowego.

Załączniki

wniosek o zawarcie umowy o zoorganizowanie stażu w ramach bonu
wniosek o zawarcie umowy o zoorganizowanie stażu w ramach bonu.docx 71 KB
lista obecności bon stażowy 2025
lista obecności bon stażowy 2025.docx 38 KB
wniosek o przyznanie bonu stażowego
wniosek o przyznanie bonu stażowego.docx 23 KB
bon stażowy dla bezrobotnego
bon stażowy dla bezrobotnego.docx 39 KB
oświadczenie o przyznaniu bonu stażowego
oświadczenie o przyznaniu bonu stażowego.docx 29 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx 35 KB
wniosek o wypłatę premii
wniosek o wypłatę premii.docx 41 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Related Assets

Bon stażowy

Na wniosek bezrobotnego do 30 roku życia urząd może przyznać bon stażowy stanowiący gwarancję skierowania do odbycia stażu u wskazanego przez bezrobotnego pracodawcy na okres 6 miesięcy, o ile pracodawca zobowiąże się do zatrudnienia bezrobotnego po zakończeniu stażu przez okres 6 miesięcy.
Pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, urząd wypłaca premię, która podlega waloryzacji i wynosi obecnie 1743,90 zł.
Premia stanowi pomoc udzielaną zgodnie z warunkami dopuszczalności pomocy de minimis.
W ramach bonu stażowego urząd finansuje m.in.: koszty niezbędnych badań lekarskich lub psychologicznych w formie wpłaty na konto wykonawcy badania oraz zwrot kosztów dojazdu na staż  stażyście w formie ryczałtu.
Pracodawca w celu zorganizowania stażu z bonem stażowym musi  złożyć wniosek o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu w ramach bonu stażowego razem z wypełnionym bonem stażowym, który otrzymuje wcześniej od bezrobotnego.


Aktualizacja portalu praca.gov.pl. Zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji

Szanowni Państwo,

w związku z aktualizacją portalu www.praca.gov.pl przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzono zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji.

  1. Po zalogowaniu do portalu prosimy o wybranie kontekstu w górnej części strony (czy działamy jako organizacja, czy jako osoba). Aby uzyskać dostęp do dokumentów wysyłanych w imieniu organizacji należy zalogować się i zmienić kontekst wybierając organizację.
  2. Jeżeli nie możecie Państwo złożyć pisma przez portal to najpewniej nie jesteście Państwo przypisani do konta organizacji. Może to zrobić właściciel firmy lub inny reprezentant lub też zweryfikuje to Urząd Pracy na podstawie wniosku.
  3. Firma lub jej reprezentant może złożyć wniosek o dodanie reprezentanta Urzędu Pracy poprzez portal praca.gov.pl, logując się na konto prywatne, podpisany profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym (Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu –> pismo do Urzędu) Wniosek w załączniku
  4. Prosimy w pierwszej kolejności działać w zakresie firmy. Reprezentantów dopisuje zarejestrowany na portalu reprezentant firmy (także właściciel firmy). Dopiero gdy nie ma innej możliwości dopisania reprezentanta, prosimy pisać do Urzędu Pracy.
  5. Prosimy o zapoznanie się działem F&Q (pytania i odpowiedzi) na portalu praca.gov.pl.

Załączniki

Dodanie reprezentanta - wniosek
Dodanie reprezentanta - wniosek.docx 17 KB

Menu Display