Komunikat dotyczący wdrożenia tymczasowych procedur obsługi klientów
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mogilnie w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2
 
W związku z sytuacją epidemiologiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 w trosce o zdrowie nas wszystkich zwracamy się do Państwa, a szczególnie do osób powracających z zagranicy z prośbą o stosowanie się do przygotowanych na tę okoliczność tymczasowych procedur związanych z obsługą  w Powiatowy Urząd Pracy  w Mogilnie.
 
Przyjęte procedury pozwolą zachować płynność świadczonych przez nas usług oraz choć w pewnym zakresie ograniczą ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa:

Sposób 1.
Jeżeli możesz, załatw swoją sprawę w urzędzie korzystając z usług elektronicznych.

Korzystając z usług elektronicznych dostępnych na stronie internetowej urzędu mogilno.praca.gov.pl możesz m.in.:
 
Sposób 2.
Skorzystaj z bezpłatnej infolinii 800 119 199 lub skontaktuj się pod nr telefonu 52 318 67 10 w godz. 7:00 - 15:00.

Sposób 3.
Jeżeli wróciłeś właśnie z zagranicy i chcesz zarejestrować się jako osoba bezrobotna:
1. poinformuj pracownika PUP w Mogilnie pod nr telefonu 52 318 67 10 w. 32, 34, 35 o tym fakcie. Uzyskasz informacje o sposobie i terminie rejestracji oraz wymaganych do rejestracji dokumentach,
2. poza kolejnością poinformuj o tym fakcie pracownika PUP w pokoju nr 2 lub 3, który udzieli wskazówek dotyczących rejestracji.
 
Jeżeli zaobserwowałeś u siebie objawy wskazujące na zarażenie koronawirusem zadzwoń na infolinię 800 190 590.
Dowiedz się więcej o koronawirusie: www.gov.pl/koronawirus
 
Profil zaufany
Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego. Być może jesteś już w gronie ponad  5 milionów Polaków, którzy posiadają taki profil. Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.
W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.

Więcej informacji na temat profilu zaufanego.