Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków – 1
Wydział Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich
Biuro Powiatowe w Mogilnie
w Kujawsko-Pomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR
nr ref.: OR02/21/2021
Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 osoba / 1 etat
Oferujemy:
-przejrzyste zasady wynagradzania,
-możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
-pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
-obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków, w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych,
-obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,
-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,
-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
Wymagania konieczne:
wykształcenie: wyższe
znajomość Wspólnej Polityki Rolnej,
znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR.
Wymagania pożądane:
komunikatywność, operatywność, sumienność, systematyczność, dyspozycyjność,
umiejętność pracy w zespole,
otwartość na uczenie się,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Excel, Word).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy,
2. List motywacyjny,
3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata (treść oświadczenia jest
do pobrania na dole ogłoszenia),
4. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, przesłana po terminie lub zawierająca wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać w terminie do: 14 lipca 2021 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/21/2021
osobiście:
adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń
(kancelaria czynna w godz.: 7.30- 15.30 )
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/21/2021
w wersji elektronicznej na adres:
rekrutacjaOR02@arimr.gov.pl
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przekazane przez kandydatów do pracy do ARiMR w procesie naboru, będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata. ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. tel. 56 619 83 11; 56 619 84 01.
Autor: BA
Data wprowadzenia: 30.06.2021
Drukuj
Pobierz pliki:
Kwestionariusz_osobowy_dla_kandydata_do_zatrudnienia_w_ARiMR_-_kopia_-_kopia_37.docx16.1 KOswiadczenie_RODO_fa3db5.pdf420 K